14 Haziran 2016 Salı

Bless Online (KR) Nasıl Oynarım.


Dikkat : Oyunun RUSYA Server'ı kapandı.EU Server'ı ise iptal edildi.G.Kore Server'ında oynamak isteyenler adımları izlesinler.

UYARI: Burada yazan yöntem oldukça karışıktır.Bu işlerden anlamayanlar hiç bulaşmasınlar!

14.06.2017 tarihinde GÜNCELLENMİŞTİR

BLESS ONLINE (KR) OYNAMA REHBERİ

ADIM 1 | ÜYELİK:
Oyunu oynayabilmeniz için Kore'de aktif edilmiş bir ACC (Hesap)'a ihtiyacınız var.Linkten satın alabilirsiniz.Şimdilik en uygun fiyata burası vermektedir.Alanlardan ben de dahil sorun yaşayan olmadı.Yine de risk size aittir.
https://www.seagm.com/bless-online-kr/bless-online-game-account

ADIM 2 | OYUNU İNDİRME VE KURMA:
1- Linkteki mavi butana tıklayarak DirectDL.exe dosyasını indirin.Çalıştırarak tüm partların inmesini bekleyin.Yükleme bittikten sonra "bl_full_2016012613.exe" ye tıklayarak oyunu bilgisayarınıza kurun.Kurulum bittikten sonra ADIM 3'e geçin. http://bless.pmang.com/index.nwz?mKey=6&sKey=1

ADIM 3 | OYUNA GİRİŞ:
1- İşlemlere başlamadan önce sistem dilini Korece olarak değiştirmeniz gerekmektedir.
Denetim Masası'ndan  "Bölge" ayarlarında "Yönetimsel" sekmesindeki dili "Korece" yapınız ve Restart'a izin veriniz.
2- VPN programına ihtiyacınız var.Linkten bedava VPN programını indirin ve PC'nize kurun.
http://www.vpngate.net/en/download.aspx
3- VPN programını çalıştırın."VPN Gate Public Relay" yazısına tıklayarak açılan pencerede resimdeki gibi her hangi bir Kore IP'sini seçerek "Connect to VPN Server" a tıklayıp Okey diyerek bağlantının kurulmasını bekleyin.Bağlanamazsa diğer Kore IP'lerine bağlanmayı deneyin.Oda olmazsa bağlanırken "Use UDP Protokol" 'e tıklayarak bağlanmayı deneyin.Bağlantının sağlandığından emin olun.

4- Linke tıklayarak resimde gösterilen yerden hesabınıza giriş yapın.Satın aldığınız hesap pmang  olmalı onu seçin http://bless.pmang.com/index.nwz?intro=done


Giriş yaptıktan sonra resimde gösterilen yere tıklayarak "PstallSetup.exe" dosyasını indirmesine izin verin.Bunu bir sefer indirecektir.Bir sonraki girişinizde direk oyuna girebileceksiniz.


Yükledikten sonra otomatik olarak başlamazsa "PstallSetup.exe" dosyasını çalıştırın ve kurmasını bekleyin.Daha sonra tekrar resimdeki butona tıklayın.Oyun Launcher'ı açacak ve oyun dosyalarını kontrol edecek.Bu kısım biraz uzun sürmektedir.Sonuna kadar bekleyin.%100 olduktan sonra kırmızı butona basın ve oyuna giriş yapın.

SON ADIM:
Oyuna girdiğinizde siyah ekranda NEOWIZ yazısını gördüğünüzde ALT+TAB yaparak masaüstüne dönüp resimdeki gibi VPN programının bağlantısını kesin.Bağlantıyı NEOWIZ yazısından önce keserseniz oyuna girdiğinizde DC yersiniz.Eğer bağlantıyı hiç kesmezseniz oyunda LAG olacaktır.



Keyfini Çıkarın...

OPSİYONEL ADIM | İNGİLİZCE YAMA:

*İngilizce Yamayı İndirmek İçin : https://drive.google.com/open?id=0B_L9AE2y9qeaOE1IQlh0d3lMOFU

1- İngilizce yamayı indirdikten sonra içerisindeki "Use TO Launch" klasörünün içindeki dosyaları gerekli yerlere atınız.
- KOR klasörünü, X:\Neowiz\Pmang\Bless\BLGame\Localization yoluna direk yapıştırın ve üzerine yazın.

2- VPN programına bağlanın.Oyunu çalıştırın.Launcher açıldığında resimde gösterilen tik'i kaldırın.Launcher'ı kapatmayın.


3- İngilizce yama klasörünün içindeki "English Patch XXX" klasörü içindeki dosyaları gerekli yerlere atınız.
- KOR klasörünü, X:\Neowiz\Pmang\Bless\BLGame\Localization yoluna direk yapıştırın ve üzerine yazın.

4- Şimdi Launcher'da ki kırmızı butona basarak oyuna giriş yapabilirsiniz.Bu işlemi her oyuna girdiğinizde yapmanız gerekmektedir.Dosya kısa yollarını masaüstünüze oluşturmanızı tavsiye ederim.

5- Oyuna girdiğinizde NEOWIZ yazısını gördüğünüze masaüstüne dönerek VPN bağlantısını kesmeyi unutmayın.

OYUNA GİREMEME SORUNUN ÇÖZÜMÜ (21.10.2016 tarhinde eklendi) :
Start dediğinizde oyun açılmıyorsa veya BLESS ekranında kalıyorsa aşağıdaki adımları uygulayın.

1- C:\ProgramData\Neowiz\Pmang\Launcher  bu yoldaki tüm dosyaları kopyalayıp BLESS klasörünün içine atın.Eğer dosyalar yoksa linkten indirin: https://drive.google.com/open?id=0B_L9AE2y9qeabDBRSTlGbDRhYVU
2- Attığınız dosyaların içinde launcher.exe 'yi açın.Açılan Popup'u kapatmayın. (Kapatırsanız Yaptıklarınızın Hiçbir Önemi Kalmaz)
3- Oyunu kurduğunuzda Bless kısayolu oluşturulmuş olması gerekiyor.Onu açarak siteye geçiş yapmasını sağlayın ve siteden giriş yapıp oyunu açın.eğer kısayol yoksa linke tıklayıp giriş yapabilirsiniz. http://bless.pmang.com/gamepub/channel/naver_gw.nwz
4- "Launcher" açılırsa yukarıda anlatıldığı gibi ingilizce yamayı yapın.Eğer direk "gameguard" açılır ve ardından da oyunun logosu ekranda belirirse o zaman VPN'i kapatabilirsiniz.Oyuna sorunsuz girdiniz demektir.

İyi Eğlenceler...

34 yorum:

  1. ingilizce yama nereden indiricez?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Yukarıda anlatılanları uguladım ardından account satın aldım gönderdikleri account ile siteye giriş yapamıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Acc yi aldığınız yerle irtibata geçin.Şimdiye kadar böyle bir şey yaşayan olmadı.

    YanıtlaSil
  4. Tamam oradan alanlarda problem olmadı şimdiye kadar irtibata geçin siteye girip.Chat ten

    YanıtlaSil
  5. Discord linki alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  6. ACC hesabı satın aldım ama maile mi geliyor?

    YanıtlaSil
  7. İngilizce yama için güncel link var mı?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Rica etsem yamayı banada atarmısınız. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. dostum iyi günler . oyuna giremiyorum . sayfada kırmızı launcher gelmiyor .. uyuz oldum 1 gündür . sanırım yeni bir güvenlik sistemi getirdiler . yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bende ingilizce yama istiyorum, yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  12. merhaba ingilizce pack istiyorum acil yardım

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Oyunun launcher'ı çalışmaya başlayıp %100 olduktan sonra tam başlayacakken Pmang Game Launcher çalışmayı durdurdu hatası verip kapanıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Discord linki veya ingilizce yama için link var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://discord.gg/UFr3z (24 SAAT GEÇERLİDİR.)

      Sil
  16. Abi oyunun bide rus server var galiba ping olmaması için rus server mı yoksa kore server mı tercih edilmeli

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Oyun hala açık mı ? girebiliyor musunuz? @GürbüzŞenyurt

    YanıtlaSil
  19. Oyuna para vermeden kendim kaydoldum giriş yapabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  20. Başlıyorum çin falan gider artık eski bir silkroad sever olarak oyuna bayıldım inglizce patchte yapılırsa tadından yenmez diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar Merhaba ;
    Rus serverında bizim gibi oynayan var mı ?
    Nickler ;
    BlueSoul
    EmiliaClarke
    Tuuq

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam rus serverini yükledim ama en sonda hata verdi sice nedendir akif bey

      Sil
  22. Abi ben rus sunucusundan XP diye gozuken bir proglamla indiyodum ama son 1 mb kala takili kaldi nedeni nedir acaba

    YanıtlaSil
  23. Merhaba İntenet cafe sahibi olarak oyuna ilgisi olan bir grup müşterimiz var fakat oyuna giremiyoruz sorunumuz şu cafede disksiz sistem kullanılmaktadır yani ağ üzerinden çalıştığı için bahsi geçen vpn programı ile bağlantı sağlamak istediğimizde makine haliyle donuyor. Bunun başka bir yolu varmıdır acaba ?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, Rica etsem yamayı banada atarmısınız. Teşekkürler

    YanıtlaSil